Žingsnis arčiau pavasario! 💫

Džiaugiamės jūs matydami Wolt platformoje ir norėtume padėkoti už praleistą laiką šioje platformoje!

Artėja pavasaris, o pirmoji jo ambasadorė - Šv. Valentino diena! Tai meilės kupina diena, tačiau tai taip pat viena didžiausių dienų "Wolt" platformoje - kai užsakymai liejasi per kraštus. Kviečiame prisijungti ir mėgautis puikiomis pajamomis! Taip pat siųsime atskirą informaciją apie Valentino dieną - sekite ir nepraleiskite jos!

Naujoji naujienlaiškių tvarka 💫

Informuojame, jog nuo šiol keičiasi naujienlaiškių siuntimo tvarka: atsisakome kas antrą savaitę išeinančių ketvirtadienio naujienlaiškių, tačiau pasiliekame mėnesinius naujienlaiškius 🙏Svarbu paminėti, jog mėnesiniai naujienlaiškiai jus pasieks nebūtinai pirmąjį mėnesio antradienį, kaip būdavo iki šiol 😊 Naujienlaiškių kiekio sumažinimas yra svarbus žingsnis norint sutvarkyti informacijos srautą ir pagerinti naujienlaiškių populiarumą bei skaitymą. Šiandieninėje aplinkoje, kurioje gausu nepageidaujamos informacijos, svarbu selektyviai rinktis, kokią informaciją gauname. Dažnai kurjerių-partnerių siunčiami naujienlaiškiai yra masiniai ir neasmeniniai, todėl jie gali būti mažai aktualūs ar netgi erzinantys gavėjus. Atsisakant tokių naujienlaiškių, galime ne tik sutaupyti laiko, skirtą nereikalingos informacijos šalinimui, bet ir užtikrinti, kad mūsų naujienlaiškiai būtų skirti tik svarbiausiems pranešimams. Tai padeda išvengti per didelio informacijos kiekio, kuris gali sukelti nepatogumų ir sumažinti produktyvumą!

Rūpinkitės savo "Wolt Partner" paskyra!

Nepamirškite, jog galite laisvai rinktis, kada ir kaip pristatyti užsakymus, tačiau turite rūpintis savo "Wolt" paskyra ir nesidalyti prieiga prie jos. Tik jūs galite naudoti savo paskyra, kad galėtumėte prisijungti prie "Wolt" platformos. Deja, būsime priversti nutraukti bendradarbiavimą, jei jūsų profiliu naudosis kas nors kitas. O mes daryti to nenorime!

Patarimai - Pristatymo krepšio svarba

Kodėl krepšys yra svarbus?

Maistą iš restorano visada pristatote "Wolt" krepšyje, kuris atitinka jūsų pasirinktą transporto priemonės tipą, tiesa? Tinkamo transportavimo krepšio naudojimas yra vienas iš dalykų, kurių reikalaujama pagal maisto higienos teisės aktus. Krepšys padeda užtikrinti, kad maistas išlaikytų reikiamą temperatūrą ir dėl to būtų saugus vartoti.

Restoranai turėtų stebėti, kad užsakymai būtų dedami tiesiai į pristatymo krepšį, kai maistas paimamas, taip sumažinant laiką, per kurį gali pablogėti gabenamo maisto kokybė.

Visi nori gauti maistą kuo panašesnės būklės, kokia ji būtų restorane. Ar pastebėjote, kaip greitai atvėsta maistas? Todėl labai svarbu maistą iš karto įdėti į termoizoliacinį krepšį ir išimti tik tada, kai susitinkate su klientu.

Taip - kartais krepšys būna sunkesnis, nes į jį sudėti keli užsakymai, tačiau net ir su pilnu krepšiu turėtumėte nueiti į restoraną pasiimti užsakymo arba pas klientą.

Įsitikinkite, kad krepšys visada visiškai uždarytas!

Krepšys kiekvieno tipo transporto priemonei!

Kaip jau minėjome anksčiau, klientas nori gauti maistą, kuris būtų kuo panašesnis į patiekiamą restorane. Būtent todėl kiekvieno tipo transporto priemonėse yra atitinkamas krepšys, kuriame kiek įmanoma išsaugomas vizualinis patiekalo pateikimas. Laikykitės šio nurodymo, tačiau jei norite pakeisti transporto priemonę, pirmiausia pateikite paraišką dėl įrangos pakeitimo "Wolt Partner" programėlėje!

Laikas picai!

Pica yra vienas populiariausių klientų pasirinkimų mūsų platformoje, tačiau pica taip pat įtraukta į maisto produktų, kuriuos reikėtų vežti itin atsargiai, sąrašą. Deja, kartkartėmis gauname restoranų ir klientų atsiliepimų apie sugadintas picas dėl netinkamai įdėtų į krepšį - picą galima vežti tik horizontaliai. Jei krepšyje turite picą - neškite ją labai atsargiai - nekiškite jos per krepšį. Visada laikykite picą krepšyje, net jei pakuotė viršija krepšio matmenis.

Kaip jaustumėtės gaudami maistą iš nešvaraus krepšio?

Esate kurjeris-partneris, bet taip pat bet kuriuo metu galite būti klientas. Todėl nuoširdžiai patariame - pristatydami maistą, elkitės taip, kaip norėtumėte gauti maistą. Svarbu kasdien stebėti krepšio švarą ir kokybę. Siūlome įžvalgų, kaip sėkmingai prižiūrėti įrangą.

Daugiau informacijos rasite čia:

Nepamirškite, kad jei krepšys sugadinamas, galite jį nemokamai pasikeisti naudodami partnerio programėlėje esančią paraiškos formą.

Būkite profesionalūs ir džiaukitės teikdami džiaugsmą kitiems!

Mokėjimo ciklai

Mokėjimo ciklo pabaigoje programėlėje pamatysite balanso pokytį - tai reiškia, kad pinigai perkelti į išmokėjimo procesą, kuriam reikia šiek tiek laiko. Sąskaitą faktūrą ir išmokėjimą turėtumėte gauti iki išmokėjimo dienos pabaigos. Tik jei po šios dienos negavote uždarbio - tuomet susisiekite su mumis*.

* Mokėjimo laikas taip pat priklauso nuo jūsų banko gaunamų mokėjimų apdorojimo laiko.

* Kad gautumėte išmokėjimą, turite turėti aktyvią individualios veiklos pažymą arba įmonės sutartį su "Wolt".

Pirmasis mokėjimo ciklas - nuo 1 iki 7 mėnesio dienos, išmokėjimai jus pasieks nuo 8 iki 9 mėnesio dienos;

Antrasis mokėjimo ciklas - nuo 8 iki 15 mėnesio dienos, išmokėjimai jus pasieks nuo 19 iki 20 mėnesio dienos;

Trečiasis mokėjimo ciklas - nuo 16 iki 22 mėnesio dienos, išmokėjimai jus pasieks nuo 23 iki 26 mėnesio dienos;

Ketvirtasis mokėjimo ciklas - nuo 23 iki paskutinės mėnesio dienos, išmokėjimai jus pasieks nuo kovo 1 iki 4 dienos.

Linkime gero vasario mėnesio! Mylėkite, būkite mylimi ir pasiruoškite pavasariui! Jis ateina!