Kas laukia šį mėnesį?

Naujienos ir svarbūs priminimai

Wolt Blog svetainė

Norime su jumis pasidalinti istorijomis, kuriomis su Wolt pasidalino kurjeriai-partneriai, vykdantys veiklą kitose valstybėse 😊 Susipažinti kaip sekasi minėtiems kurjeriams partneriam galite užsukę į mūsų Wolt Blog svetainę 🚀

https://blog.wolt.com/

Taip pat šioje svetainėje galite rasti ir kitos naudingos informacijos 👌Primename, jog ir mes vykdome pasikalbėjimus su kurjeriais - partneriais 😊Jeigu norite juose sudalyvauti, susisiekite su mumis el. paštu partnerslithuania@wolt.com 🙏

Kaip išvengti sumaišytų užsakymų?

Sumaišytas užsakymas - tai užsakymas, kurį klientas gauna vietoje savo pateikto užsakymo. Norime priminti, jog kiekvieną dieną stengiamės, kad turėtume kaip įmanoma mažiau sumaišytų užsakymų 👌Dalinamės mūsų svetainės nuoroda, kurioje galite rasti kelis patarimus, kurie gali pagelbėti išvengti sumaišytų užsakymų situacijų - https://www.woltpartner.lt/kaip-isvengti-sumaisytu-uzsakymu 🚀

Pasiruoškime šalčiams!

Herojai, norime jums priminti šio sezono būtinybę - vidines striukes. Jau dabar galite registruotis ir atvykti atsiimti norimo dydžio šiltąsias striukes, kurias užsidėjus kartu su vasarine striuke gausite puikų žieminės striukės komplektą!

Užsiregistruoti vidinei striukei galite pasinaudoję mūsų automatinio atsakiklio pagalba arba tiesiogiai susisiekę su mūsų pagalbos komanda 🛍️

''Onsi'' pasiūlymas

Grįžtame su viena iš mylimiausių mėnesinių naujienlaiškių rubrikų, kuri yra susijusi su naujienomis, liečiančiomis ‘’Onsi’’ platforma 😊

Šiandien primename jums, jog šioje platformoje galite rasti įvairių pasiūlymų, kuriuos mūsų kurjeriams-partneriams suteikia parduotuvės: pradedant gėlių parduotuvėmis, tęsiant Fantazijos.lt parduotuve, keliaujant į įvairias dovanų parduotuvėles ar užbaigiant kosmetikos parduotuvėmis 🥳

Daugiau susipažinti su šiuo ir kitais Wolt kurjeriams-partneriams skirtais pasiūlymais galite nuėję į savo “Wolt Partner” programėlę, viršuje kairėje spustelėję ant trijų brūkšnelių ir pasirinkę skiltį “Privalumai ir draudimas/Benefits and insurance”. Atsidarius naujam langui ir spustelėjus "Open dashboard" mygtuką, jums tereikės pasirinkti, kurioje šalyje vykdote veiklą ir prisijungti tais pačiais duomenimis, kaip kad prisijungiate prie “Wolt Partner” programėlės 💪

Pasiekti šiuos pasiūlymus galite naudodamiesi štai šia nuoroda - https://app.onsi.com/welcome/wolt?countryCode=cz

Kaip veikia virtualus kurjerių-partnerių pagalbininkas? 💣

Pagrindiniame šio naujienlaiškio skyriuje dėmesį skirti norime virtualiam kurjerių-partnerių pagalbininkui Yuho, kuris atskuba į pagalbą atsakant į jums iškilusius klausimus 👌

Norime patikslinti, kokie yra šio virtualaus pagalbininko tikslai:

1. Suteikti jums greitą, kokybišką ir sklandžią pagalbą atsakant į rūpimus ir aktualius klausimus;

2. Sumažinti Wolt pagalbos komandos krūvį.

Girdime bei matome jūsų komentarus ir į virtualų pagalbininką grąžinome ‘’Kitų klausimų’’ pasirinkimą 👌Jį naudokite pagal paskirtį - jeigu nerandate atsakymo, tinkamos temos ar sprendimo būdo į jum iškilusį klausimą, tik tada pasinaudokite šiuo pasirinkimu, iš karto suformulavę jums rūpimą klausimą 😊

Taip pat norime paprašyti jūsų sukūrus vieną pokalbį neatidaryti dar vieno ta pačia tema👌Nebūtina kurti kelių identiškų pokalbių - užtenka vieno 🙏Sukūrus daugiau pokalbių ta pačia tema ne tik apsunkinate mūsų pagalbos komandos efektyvų darbą, bet ir sukuriate grandininę reakciją, kurios pasekoje kitiem kurjeriams-partneriams tenka ilgiau palukėti atsakymo 🚀

Norime priminti, kokios potemės yra pasiekiamos mūsų virtualiame pagalbininke:

Pagalba su aktyviu užsakymu - spustelkite šį pasirinkimą, jeigu turite klausimų ar rūpesčių su užsakymo vėlavimu, nepavyksta susisiekti su klientu, nerandate adreso ir pan.;

Mano Wolt paskyra / kontraktas - čia jūsų laukia klausimai, susiję su jūsų kurjerio-partnerio paskyra - norite pakoreguoti savo pristatymo miestą, transporto priemonę, banko sąskaitą ir t.t;

Atsiimti/atiduoti įrangą - su įranga susiję aspektai; 👌

Wolt Partnerių puslapis - nuoroda į mūsų kurjerių-partnerių svetainę;

Patekau į avariją - šį pasirinkimą prašome rinktis tik patekus į nelaimingą atsitikimą ar autoįvykį. Kartais susiduriame su atvejais, kai šis pasirinkimas yra spaudžiamas melagingai - to daryti nevertėtų; 🙏

24/7 pristatymas Vilniuje/Kaune - spustelkite jeigu jum yra aktualūs klausimai, susiję su naktiniu pristatymu;

Wolt Onsi draudimas - čia rasite aspektus, susijusius su Onsi draudimu;

Keisti kalbą - čia galite pasirinkti kalbą, kuria norėtumėte bendrauti ir gauti pranešimus;

Pagalbos nereikia - šį pasirinkimą pasirinkite, jeigu pagalbos jum nereikia; 😊

Kiti klausimai - pasirinkę šį langelį galite užduoti klausimą, jeigu neradote atsakymo į jį aukščiau minėtuose pasirinkimuose 🚀

Tikimės, jog dabar naudotis mūsų virtualiu pagalbininku bus dar patogiau ir efektyviau 😊

Taip pat, jeigu turite aspektų, kuriuos manote, jog būtų verta įtraukti į šį pagalbininką - susisiekite su mumis arba Wolt pagalbos komanda 🙏

Gerieji pavyzdžiai!

Herojai, primename, jog nepastebėti neliks Wolt kurjeriai-partneriai, apie kuriuos geruoju grįžtamuoju ryšiu su mumis pasidalino restoranų/parduotuvės darbuotojai, klientai ar aptarnavimo komandos nariai 😊

Ačiū jums - jūs esate tikras pavyzdys mums visiems!

Linkėjimai,

Wolt operacijų komanda